Produsele comercializate de SamsungMobileStore, cu excepția produselor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi (excepție produsele resigilate), in ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Condițiile în care se asigură garanția produselor sunt cele prevăzute în certificatul de garanție.
- pentru produsele din categoriile Telefoane, Tablete, Smartwatch și Galaxy Buds, certificatele de garanție sunt emise direct de producător;
- pentru produsele din categoria Accesorii, certificatele de garanție sunt emise de catre SamsungMobileStore.
Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția produsului pe adresa office@estep.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luata în considerare.
În cazul produselor Resigilate, certificatul de garanție este emis de SamsungMobileStore, iar garanția poate să acopere o perioadă diferită față de perioada de garanție a aceluiași produs nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare produs resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui produs resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel în pagina produsului.