Conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G. Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, poate fi solicitata o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 zile de la data informarii Samsung Mobile Store (Estep B2B S.A.) de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
Exercitarea dreptului de retragere: Consumatorul informeaza Samsung Mobile Store (Estep B2B S.A.) cu privire la decizia de retragere din contract prin transmiterea unei notificari scrise, prin email, la adresa retur@samsungmobilestore.ro. Numai cererile scrise vor fi luate in considerare.