Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SamsungMobileStore.
Produse nefunctionale la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul comandat se dovedeste a fi nefunctional la receptia efectiva, puteti solicita returnarea acestuia in cel mult 24 de ore de la receptie, pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SamsungMobileStore.
Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului. (detalii in sectiunea Asigurarea garantiilor in retele de service ale producatorilor)
NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Returnarea produselor resigilate
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- Produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- Defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
- Produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.
Produse care nu sunt acceptate la retur
- Produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena ce au fost desigilate de catre cumparator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare. Exemple: casti intraauriculare (Galaxy Buds, casti audio);
- Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc componente sau accesorii;
- Folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete) care au fost deja utilizate;
- Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
- In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional, se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat;
- Nu sunt acceptate retur produsele cumparate din magazinele fizice Samsung Experience Store din: AFI Cotroceni (B-dul General Paul Teodorescu, nr. 4, Sector 6, București), Promenada Mall (Calea Floreasca, nr. 244-246, Sector 1, București), Mega Mall (B-dul Pierre de Coubertin 3-5 Sector 3, București) și, AFI Ploiești (Str. Calomfirescu, nr 3, Ploiești, jud. Prahova).